Årsprogram

Program for efteråret 2024

4. septemberVelkommen til en ny sæson. Mødeaften med 40-lots auktion.
18. septemberMødeaften med 20-lots auktion og lotterispil
2.oktoberMødeaften med generalforsamling og 20-lots auktion.
Sidste frist for aflevering af forslag til behandling på generalforsamlingen er 8 dage før generalforsamlingen. Forslag afleveres/sendes til formanden.
16. oktoberMødeaften med medlemsauktion. Naboklubber inviteres
30.oktoberMødeaften med 20-lots auktion og lotterispil.
13. novemberMødeaften med 20-lots auktion. Carl har sin Jersey samling med.
27.novemberMødeaften med 20-lots auktion.
11. decemberJuleafslutning med ledsager, hvor adgangsbilletten til aftenen er en medbragt pakke til en værdi af max. 30 kr., som vi holder lotterispil over. Klubben serverer en let julefrokost. Tilmelding.

**Ret til ændringer forbeholdes.

Dagsorden for generalforsamlingen 2. oktober 2024:
1. Valg af dirigent.
2. Formandens beretning.
3. Kassererens beretning.
4. Fastlæggelse af kontingent for sæson 2025/26.
5. Indkomne forslag.
6. Valg:
        a. På valg til bestyrelsen er Jens Christensen og Svend Aage Pedersen. Jens Christensen og Svend Aage Pedersen modtager ikke genvalg 
        b. Suppleanter: På valg er Carl P. Christiansen og Peter Laursen.
        c. Valg af revisor. På valg er Bjarne Hougaard
7. Eventuelt.

*For at opnå stemmeret til generalforsamlingen, skal kontingentet være betalt senest den 15. september 2024. Ved rykning for betaling, kan der tillægges et gebyr.

Program for foråret 2025

8. januarMødeaften med 20-lots auktion og lotterispil. 
Vi ønsker hinanden et godt nytår med et glas champagne og kransekage.
22. januarMødeaften med 20-lots auktion.
Sidste frist for aflevering af lots til medlemsauktion*.
5. februarMødeaften med medlemsauktion. ** 
Naboklubberne inviteres.  
19. februarMødeaften med 20-lots auktion og lotterispil.
5. marts      Mødeaften med 20-lots auktion. Marius medtager sin Islandssamling
19. martsMødeaften med 20-lots auktion og lotterispil.
2.april            Mødeaften med 20- lots auktion og lotterispil.
Sidste frist for aflevering af lots til medlemsauktion*
5.aprilByttedag i Stadionhal 5, Stadion Alle, kl. 10.00 – 15.00
16.aprilMødeaften med 20- lots auktion og lotterispil.
Sidste frist for aflevering af lots til medlemsauktion
17. aprilMødeaften med medlemsauktion. **
Naboklubberne inviteres

**Ret til ændringer forbeholdes.

Sommermøder (med 20-lots auktion) i 2025 afholdes på følgende datoer:
14. maj og 28. maj 2025
 

Konto nr. til betaling på MobilePay: 796232
 
Kontingent for sæson 2024-25:

A-medlemmer kr. 450
B-medlemmer kr. 225
Medlemmer under 18 år gratis.

Husk at meddele adresseændring til kassereren.

 
* Lots til medlemsauktioner afleveres 14 dage før auktionen.
   Klubbens omslag skal benyttes.
   Klubben vil hver mødeaften forsøge at få et medlem til at vise os sin samling.