Årsprogram 2025/2026

Program for efteråret 2025
3. septemberVelkommen til en ny sæson. Mødeaften med 40-lots auktion.
17. septemberTema aften “ISLAND” og 20 lots auktion. Medbring byttemateriale
(Marius Poulsen har sin samling med)
1.oktoberMødeaften med generalforsamling og 20 lots auktion.
Samt sidste frist for indlevering til medlems auktion.
Sidste frist for aflevering af forslag til behandling
på generalforsamlingen er 8 dage før de sendes/afleveres til formanden.
Foreningen er vært med ostebord. Tilmelding til ostebord.
15. oktoberMødeaften med medlemsauktion. Naboklubber inviteres
29.oktoberMødeaften med 20-lots auktion og lotterispil.
12. novemberTema aften “ Gibraltar og Malta” og 20 Lots auktion. Medbring byttemateriale
(Carl P. Christensen har sin samling med)
26.novemberMødeaften med 20-lots auktion.
10. decemberJuleafslutning med ledsager, hvor adgangsbilletten til aftenen er
en medbragt pakke til en værdi af max. 30 kr., som vi holder lotterispil over.
Klubben serverer en let julefrokost. Tilmelding.

**Ret til ændringer forbeholdes.

Dagsorden for generalforsamlingen 2. oktober 2024:
1. Valg af dirigent.
2. Formandens beretning.
3. Kassererens beretning.
4. Fastlæggelse af kontingent for sæson 2025/26.
5. Indkomne forslag.
6. Valg:
        a. På valg til bestyrelsen er Carl, Marius, Ole.
        b. Suppleanter: På valg er Rene Christensen og Peter Laursen.
        c. Valg af revisor. På valg er Bjarne Hougaard
7. Eventuelt.

*For at opnå stemmeret til generalforsamlingen, skal kontingentet være betalt senest den 15. september 2025. Ved rykning for betaling, kan der tillægges et gebyr.

Program for foråret 2026
7. januarMødeaften med 20-lots auktion og lotterispil. 
Vi ønsker hinanden et godt nytår med et glas champagne og kransekage.
22. januarTema aften “Sverige” og 20 lots auktion. Medbring byttemateriale.
(Marius Poulsen har sin samling med)
Sidste frist for aflevering af lots til medlemsauktion*.
4. februarMødeaften med medlemsauktion. ** 
Naboklubberne inviteres.  
18. februarMødeaften med 20-lots auktion og lotterispil.
4. marts      Mødeaften med 20-lots auktion.
18. martsTemaaften “Viborg og omegn materiale kort og stempler m. m.”
20 lots auktion (Svend Aage Pedersen har sine samlinger med)
28. martsByttedag i Stadionhal 5, Stadion Alle, kl. 10.00 – 15.00
1.april            Mødeaften med 20- lots auktion og lotterispil.
15.aprilMødeaften med 20- lots auktion.
Sidste frist for indlevering af lots til medlemsauktion
29. aprilMødeaften med medlemsauktion. **
Naboklubberne inviteres

**Ret til ændringer forbeholdes.

Sommermøder (med 20-lots auktion) i 2025 afholdes på følgende datoer:
13. maj og 27. maj 2026
 

Konto nr. til betaling på MobilePay: 796232
 
Kontingent for sæson 2025-26:

A-medlemmer kr. 450
B-medlemmer kr. 225
Medlemmer under 18 år gratis.

Husk at meddele adresseændring til kassereren.

 
* Lots til medlemsauktioner afleveres 14 dage før auktionen.
   Klubbens omslag skal benyttes.
   Klubben vil hver mødeaften forsøge at få et medlem til at vise os sin samling.